Slagskibet Startet 9.Desember.2002 Link til dette innlegget Startet 9.Desember.2002 Jana advarte meg,men jeg var uforbredt på at hestedritten skulle knegge da jeg kom ut av flydøra :nonod:Båten står i ei snøfane og ser bare råtrist ut ,omtrent som eieren Måtte mildværet komme - vinterens oppussingsplaner må utsettes hvis det ikke blire mildere.O jammerdal,her trengs lykkepiller trur eg? Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 9.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2002 Hestedritt? Ut av flydøra? Denne var ikke lett å bli klok på. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 9.Desember.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2002 Ikke så vanskelig.Da mitt legme skred ut av flydøra på Torp hørte jeg hestedritten knegge på jordet.Ufyselig. Har nettopp vært 30 dager litt lengre syd,hadde det ikke vært for at jeg har kofferten full av møkkete klær og er så kjøttkake sulten så tror jeg nesten jeg hadde meldt meg frivillig til et par måneder til jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Solo Svart 9.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2002 :crazy:Har nettopp vært ute en tur med båten og fått en torsk og to hyser,været er knallblått med 0 til -4 grader,laber bris,varmeapparatet går for fullt og gjør det trivelig inne i kabinen. Ikke rart at jeg ikke lengter tilbake til Vestfold(bortsett fra de ekstra 4-5 varmegradene om sommeren i vann og på land),her er båten ute hele året. :santcheers: Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 9.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2002 Farvannet her hos oss er av en slik konsistens at vi kan ta bilen og kjøre der vi om sommeren kjører båt, og i tilegg med minus 20 grader frister ikke båtlivet akkurat nå. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 10.Desember.2002 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2002 Vel Solo.Jeg kan da vitterlig huske at det fra mine Bergenser tid var så mye snø at bilen forsvant tidlig i desember og dukket opp igjen i mars.... Men egentlig så misunner jeg deg litte grann akkurat nå,er ekstremt utpåsjuk også venter jeg på mildværet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.