Jump to content

Nå går jeg på Lykkepiller..


Slagskibet

Recommended Posts

Jana advarte meg,men jeg var uforbredt på at hestedritten skulle knegge da jeg kom ut av flydøra :nonod:Båten står i ei snøfane og ser bare råtrist ut ,omtrent som eieren :lol: Måtte mildværet komme - vinterens oppussingsplaner må utsettes hvis det ikke blire mildere.O jammerdal,her trengs lykkepiller trur eg? :smiley:

Link to post
Share on other sites

Ikke så vanskelig.Da mitt legme skred ut av flydøra på

Torp hørte jeg hestedritten knegge på jordet.Ufyselig.

Har nettopp vært 30 dager litt lengre syd,hadde det ikke vært for at jeg har kofferten full av møkkete klær og er så kjøttkake sulten  så tror jeg nesten jeg hadde meldt meg frivillig til  et par måneder til jeg.. :smiley:

Link to post
Share on other sites

:crazy:Har nettopp vært ute en tur med båten og fått en torsk og to hyser,været er knallblått med 0 til -4 grader,laber bris,varmeapparatet går for fullt og gjør det trivelig inne i  kabinen.                                                              Ikke rart at jeg ikke lengter tilbake til Vestfold(bortsett fra de ekstra 4-5 varmegradene om sommeren i vann og på land),her er båten ute hele året.

:santcheers: :santcheers:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...