Jump to content

WillDo Jet Thrusters, hvem importerer?

DWC

Recommended Posts

Med all respekt BMP.

Du tok bare med propelldiameter i formelen.

Men en konvensjonell thruster og en vannjet er ikke helt sammenlignbare størrelser.

Thrusteren bygger opp en trykkforskjell mellom trykk/sugesien på propellen for å skape kraft.

Vannjeten bruker ei aksialpumpe eller em kombinasjon av radialpupe og aksialpumpe for å skape et trykk i pumpehuset og så er det trykkfallet i dysa som skaper kraften.

Eg har spylt med det meste av utstyr. Og følt virkningen av forskjellige dyser.... Ingen problem å lage 30-40kg ++ skyvekraft under vann.

Forstår ikkje kvifor vi er så sta? :cheers:

menmen...... WillDo konkurs er nytt for meg..., men ikkje uforståelig. Rekner med dette gjelder i Norge, ikkje i Nederland. Kostnadsmessig ville ingen ha WillDo. Husker ennå når han sendte meg pris han fyren, ....så var det nesten dobbelt pris over det som var antydet i Båtliv i ein tidligere test, og fyren som skulle forsøke selge det...., Var ein tosk i markedsføring og ubrukelig å følge opp forespørsler(ja tenk eg vurderte kjøpe slik...) Virka som garasjefirma uten noko Norsk språklig å by på.... :nonod:

Trist for eg har tru på produktet :smiley:

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...