Worry II Svart 28.August.2012 Link til dette innlegget Svart 28.August.2012 Takktakk, hyggelig med feeback ! Tenk deg båthold uten dette forumet.. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 28.August.2012 Link til dette innlegget Svart 28.August.2012 Tørr ikke å tenke tanken engang.... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 (redigert) Skal ikke se bort i fra at dette filteret skulle vært byttet for et par år siden.. Kjøper nytt og prøver, håper det løser proplemet. Kommer tilbake med resultat etter neste helg. Har liksom ikke sett på dette filteret som så veldig viktig å ha bytte-rutine på, men det er nok lurt, ja ! Redigert 30.August.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 10.September.2012 Link til dette innlegget Svart 10.September.2012 (redigert) Jeg har nå vært på test-tur og kan avskrive at det er veivhusfilteret alene som er synderen. Jeg får svartrøyk og turtallsfall om jeg beveger meg over 3000 omdr. (max er 3400). Det tyder nok på at tuboen sliter og at denne må byttes eller renoveres. Motoren går som den alltid har gjort når jeg marsjer på 2750-2900 omdr., så jeg venter med turbo-renovering til jeg ligger på land om en måned. Har ikke tid før det i år.. så satser jeg på å få den opp i plan til neste vår Redigert 10.September.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.