poot Startet 8.Juli.2008 Del på Facebook Startet 8.Juli.2008 Er det noen som kan hjelpe meg med 2stk pullpitene \rekkverket til sjøman22?? Under stormen i helgen (06.07.08) løsnet dreggen og bauen raste inn i bryggen og knuste Pullpitene minne foran Jeg kjøper gjerne hvis noen kan hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Ser du etter nytt, brukt eller begge deler? Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
poot Svart 8.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Ser du etter nytt, brukt eller begge deler? Begge deler, gjerne Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 8.Juli.2008 Del på Facebook Svart 8.Juli.2008 Hvis jeg husker rett, så består den av to deler på Sjømann 22....uten røret på tvers helt foran. Var sikker på at jeg skulle finne denne hos Watski, men det gjorde jeg ikke. Leter litt videre... Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
HansT Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Hei. Gå inn på www.seasea.no og kikk der. De har det meste. Sitér dette innlegget Link to post
poot Svart 9.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Takker for rask hjelp, men sea sea har ikke noe som passer dessvere Jeg har akkurat blitt medlem på denne siden og må si hvor fantastisk fort folk prøver og hjelpe en her Gleder meg til flere tips. Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Jeg hadde en Sjømann 22 for noen år siden som jeg fikk laget ny pullpitt på, det står litt om det i denne tråden. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
poot Svart 9.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Takker for tips. Jeg har også gjort det med min båt som du har gjort for noen år siden. Den er blitt total renovert og er veldig strøken. Skal legge utt noen bilder snart. Jeg og min samboer samt 2barn bruker denne masse. og nå har vi hvært 5 dager i Sverige med den, litt trangt men må tage det man har. Jeg har blandt annet lagt opp landstrøm, vanntank,toalett, kjøleskap, flott seng bak, lakert skrog, kalesje fra 08. Så nå mangler vi bare Nye pulpiter så er vi gang igjen Sitér dette innlegget Link to post
poot Svart 14.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Hei Hebbe. Har lest litt nå om ditt gamle prosjekt, du har ikke tilfeldigvis adresse og telefon nr. til de som laget pulpitere til deg samt badeplatfor den gangen. Hadde hvært supert om eventuelt hørt om de kunne hjelpe meg det de laget for deg en gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.