Jump to content

Hvem selger pullpiter til sjøman22

poot

Recommended Posts

:sailing::sailing:

Er det noen som kan hjelpe meg med 2stk pullpitene \rekkverket til sjøman22??

Under stormen i helgen (06.07.08) løsnet dreggen og bauen raste inn i bryggen og knuste Pullpitene minne foran :headbang: Jeg kjøper gjerne hvis noen kan hjelpe :flag:

:wflag: Takker for rask hjelp, men sea sea har ikke noe som passer dessvere :cryin:

Jeg har akkurat blitt medlem på denne siden og må si hvor fantastisk fort folk prøver og hjelpe en her :yesnod: Gleder meg til flere tips.

Takker for tips. Jeg har også gjort det med min båt som du har gjort for noen år siden. Den er blitt total renovert og er veldig strøken. Skal legge utt noen bilder snart.

Jeg og min samboer samt 2barn bruker denne masse. og nå har vi hvært 5 dager i Sverige med den, litt trangt men må tage det man har.

Jeg har blandt annet lagt opp landstrøm, vanntank,toalett, kjøleskap, flott seng bak, lakert skrog, kalesje fra 08.

Så nå mangler vi bare Nye pulpiter så er vi gang igjen :sailing:

Hei Hebbe. Har lest litt nå om ditt gamle prosjekt, du har ikke tilfeldigvis adresse og telefon nr. til de som laget pulpitere til deg samt badeplatfor den gangen.

Hadde hvært supert om eventuelt hørt om de kunne hjelpe meg det de laget for deg en gang.