M/S Bastard Startet 1.April.2004 Del på Facebook Startet 1.April.2004 Jeg får sannsynligvis jobb i Horten i dag, og trenger tips om en billig passbåt som skal brukes til og pendle med. Gjerne en 16-18 fot med liten kabin eller noe. Jeg har sett litt på denne under her. Er den og anbefale? Sett bort fra at det er bensinmotor da http://www.finn.no/finn/boat/object?id=428...977&pos=2&rub=7 Eller denne! http://www.finn.no/finn/boat/object?id=428...55&pos=56&rub=7 Hovedsaken er at den er rimelig! Behøver ikke og være pen! Og bør gjøre min. 20 knop! Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Hei Personlig synes jeg den Rana båten ser best ut, blant annet fordi den har nyest motor. Hvis du skal bruke en båt til jobb bør den jo være driftssikker og hvis jeg var deg da så ville jeg sett mest på motoren (alder, merke osv) og kanskje ikke brydd meg så mye om båten. Eller kanskje du har greie på motorer og kan fikse en del selv, hva vet jeg...... mvh jorhei Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Walter_S Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Sats på RANA'en du! Etter min smak og magafølelse tror jeg du vil være bedre tjent med en påhengsmotor (også nyere) enn en tørst B20? Tror også at Rana'n er lettere å selge en gang. Kalesjen på den ser også ut til å holde noen år. Lykke til med både ny jobb og dette valget her. Pass deg for onkel polti i sommer - :nono: ingen råkjøring nærme land, vet du! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 1.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2004 Sats på RANA'en du! Etter min smak og magafølelse tror jeg du vil være bedre tjent med en påhengsmotor (også nyere) enn en tørst B20? Tror også at Rana'n er lettere å selge en gang. Kalesjen på den ser også ut til å holde noen år. Lykke til med både ny jobb og dette valget her. Pass deg for onkel polti i sommer - :nono: ingen råkjøring nærme land, vet du! Ja, B20 er vel ikke det beste valget. Dessuten er det jo hekkaggregat og Onkel Politi må vel starte kronerulling igjen for og overvåke på denne sia av fjorden Men si ifra folken om dere vet om noen billige båter da. Båten er ikke så nøye. men motor må være i grei stand! Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Hva med moped da Bastard? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 1.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2004 Hva med moped da Bastard? Jeg har det også, en trimma en Men det er igjen en del og gjøre på den. Dessuten så ligger arbeidsplassen ved gamle verven i Horten. tenkte det var fint og fortøye i kaia, rett utenfor døra Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Jeg har det også, en trimma en Med skikkelig kammerpotte da, eller? Ern - ern. Vet ikke noe om sjøen på det aktuelle stedet, men hva med en skikkelig kajakk da? Billig i anskaffelse og drift. Driftssikker - garantert ingen motorstopp. Og på kjøpet god trim. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Med skikkelig kammerpotte da, eller? Vet ikke noe om sjøen på det aktuelle stedet, men hva med en skikkelig kajakk da? Billig. Driftssikker - garantert ingen motorstopp. Og på kjøpet god trim. Må trene litt da, for å tilfredsstille ønsket om 30 KN masjfart.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
M/S Bastard Svart 1.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.April.2004 Med skikkelig kammerpotte da, eller? Ern - ern. Vet ikke noe om sjøen på det aktuelle stedet, men hva med en skikkelig kajakk da? Billig i anskaffelse og drift. Driftssikker - garantert ingen motorstopp. Og på kjøpet god trim. Kajakk pust pes blir litt dårlig fart og ern ern, bråker litt ja. Det er en Suzuki 50X og gjør ca. 110 det kan være jeg selger den til fordel for båt. Det er jo tross alt bedre med kabin(kalesje/hardtopp)båt i regnvær Sesongen er også lengre med båt Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Skal du selge mopeden din??? Havarerte idag :smash: Det er en gammel vespa som er umulig å få deler til.... Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Hva med å legge inn et skambud på noe av det som er tipset om i "Jeg fant, jeg fant! Trenger du det?" Får du en av disse riktig billig, evt. uten motor, får du kanskje flere kroner til overs som kan legges ned på selve påhengeren? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Neida,det er det ikke det.Ring Frode Dahl333 91783. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 denne, da? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=11...um=1&Catg=11556 Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 1.April.2004 Del på Facebook Svart 1.April.2004 Dette tror jeg blir mitt tips til deg bastard30000. Ut ifra hva jeg kan se så ser dette ut som et meget godt kjøp. http://dyn.tv2.no/tv2torget/searchAds.do?s...jectId=99905910 Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.