PIPaulsen Startet 9.Juli.2008 Del på Facebook Startet 9.Juli.2008 (redigert) Jeg har en gammel Nordwest, og i denne er det montert noen aluminiums skinner for gardiner, problemet er at disse skinnene ikke er normal tykkelse. Er det noen som har tips til hvor man kan få tak i disse plast sleidene som skal gli inni denne skinnen ? de jeg har funnet så langt er for store. tips mottas med takk :) Redigert 9.Juli.2008 av PIPaulsen (see edit history) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
shark1 Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Kid Interiør har de små i plast. Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 9.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Takker, da får jeg prøve den andre KID'en i området, den første hadde ikke :) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Fru Charente Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 (redigert) Du kan også forsøke hos de som selger campingvogner og utstyr til slike. Har muligens noen slike små glidere liggende så send meg en IM med navn og adresse så sender jeg pr. post. Redigert 9.Juli.2008 av Fru Charente (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
PIPaulsen Svart 9.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Takker for tilbudet, men jeg var innom en lokal butikk tidligere idag, og de hadde noe gammelt stæsj liggende på lager, så jeg tror jeg har fått tak på rette sorten :) Takk for god hjelp Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Fru Charente Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 Gi beskjed dersom det alikevel skulle bli aktuelt. Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 9.Juli.2008 Del på Facebook Svart 9.Juli.2008 (redigert) Tror du har skinnesystem fra Silent Gliss, profil 1025, Silent gliss Kid utstyr passer ikke til dette systemet. Kjøpte mine skinner og oppheng gjennom Dahls interiør på Hønefoss, utmerket service. Redigert 9.Juli.2008 av Petter-B (see edit history) Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
PIPaulsen Svart 10.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Juli.2008 Stemmer at det er den typen, og det er de sleidene som er avbildet jeg fikk tak i, KID hadde dem ikke, så jeg gikk til en lokal fargehandel som også forhandler gardinutstyr :) Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen PIP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.