nimbuster Startet 10.Juli.2008 Del på Facebook Startet 10.Juli.2008 Hvor kan jeg få fylt diesel på strekningen Risør - Grimstad? Jeg ser for meg to pumper i Risør, men hvor ellers? Battplassen-brukere er ikke flinke til å oppdatere drivstoff-databasen...spesielt ikke på denne strekningen. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 10.Juli.2008 Del på Facebook Svart 10.Juli.2008 sagesund i tvedestrand og ved lyngør er vel de nærmeste risør. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
navar Svart 10.Juli.2008 Del på Facebook Svart 10.Juli.2008 Havstad Marina i tromøysund, arendal Sitér dette innlegget Link to post
to-vid Svart 10.Juli.2008 Del på Facebook Svart 10.Juli.2008 Kilsund utenfor Tvedestrand er det mulighet for fylling Rundt Arendal er det også mulig. i Kilen innenfor Eydehavn er det også en bensinstasjon i vannkanten. Hvis du går Nidelva så er det også mulig å fylle der. Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 10.Juli.2008 Del på Facebook Svart 10.Juli.2008 Grimstad har 2 fyllesteder, Bibben og Fiskernes salgslag. Du ser dem når du ankommer Grimstad. Bibben er rimeligst, kjenner ikke nåværende pris. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 10.Juli.2008 Del på Facebook Svart 10.Juli.2008 Ved Lyngør er det på Gjeving Marina (andre siden av fjorden). I Arendal er det flere bunkringsmuligheter bl.a. i Tromøysundet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.