Domex Startet 11.Juli.2008 Del på Facebook Startet 11.Juli.2008 Heisann Jeg holder på å lage køyesenger til snekka og trenger da slike festestropper til køyene. Slike som blant annet er i Nidelv 24 og festes i taket. Noen som vet hvor jeg får tak i slike?? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 11.Juli.2008 Del på Facebook Svart 11.Juli.2008 En hvilken som helst båtutstyrsbutikk med litt utvalg har vel slikt? Men du må nok kjøpe bånd i metervis og lage det til selv. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Batilla Svart 11.Juli.2008 Del på Facebook Svart 11.Juli.2008 Jeg brukte stropper fra Biltema, de har noen med blå farge. Klipte selvfølgelig vekk Biltema-trykket Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 11.Juli.2008 Del på Facebook Svart 11.Juli.2008 Brede. sterke stropper? Bilbelter? Hos huggeren? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.