Honduras Startet 11.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2008 Legger opp noe strøm i båten, og var innom den lokale båtsjappa og kjøpte en Carling av/på bryter. Tenkte ikke noe mer over det før jeg nå skal koble opp skiten. Jeg har visse analfabetiske trekk når det gjelder strøm, så jeg slenger ut en forespørsel her istedenfor å svi av det elektriske anlegget. Carling av(på) bryter. Norsk merking 10113-03 Innstøpt i plasten: v2da 20a 12v 0746r Trodde i min enfoldighet at dette skulle være enkelt, men på baksiden er det 4 kontakter (selvfølgelig er kameraet nede så jeg får forsøke å beskrive brytere) 8. stikk +pil 7. stikk + pil 2. stikk 5. tom 3. stikk 6. tom Noen som har koblet i bøtter og spann av disse og kan gi en stakkar ett tips... Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
daghb Svart 11.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2008 (redigert) Du finner koblingsskjema hos maritim.no: http://www.maritim.no/info/carlingswitch.pdf "Din" bryter er den midterste. Redigert 11.Juli.2008 av daghb (see edit history) Sitér dette innlegget - Kulla 13,5 ft 2006, 9,9 hk Mercury 4T- Suzumar 265 med årer, Pyranha kano, to havkajakker Første båter:- Pioner 8, Rana 14, Hansvik 16 Link to post
Honduras Svart 12.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2008 Se der ja, hjertelig takk Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.