Ulv I Startet 11.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2008 Hei, Sitter her i båten og sliter med å se ut av plasten i kalesjen. Har forsøkt å vaske med zalo, jif osv.. det blir rent, men ser likevel dårlig ut.. ser ut som mye tåke ute, hehe.. Noe som kan gjøres, eller er det for sent? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
index Svart 11.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2008 Ta litt symaskinolje på en fille, og tørk over vinduet inn og utvendig med dette. Skal visstnok være svært effektivt. Jeg kan tenke meg at vaselinolje også kan være verdt å prøve... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Lars Hansen Svart 11.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2008 Bytt det ut med et nytt... Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 11.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2008 hei du kan gjerne bytte det*?jeg skal gjøre det i min båt nå..vindu pluss tråd 170kr. lengde ca 137cm...bredde ca 74cm ganske billig syns jeg:-) Sitér dette innlegget ] Link to post
rover Svart 11.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2008 Har du "Autoglym" fendershine elle bumpercare? Samme produkt:-) Får du "tåken til å lette":-) I alle fall noen uker, funker utmerket på matt gelcoat og aluminium også. Blir som nytt, men varer ike så lenge. Sitér dette innlegget Link to post
kuran Svart 12.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2008 (redigert) bruk pledge møbel pus spraiboks fåes i dagelivarbutiker ,blir som nye du blir imponert Redigert 12.Juli.2008 av kuran (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 12.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2008 Dersom du har fått belegg på rutene, må dette som regel rubbes vekk med et egnet produkt. Meguiar's PlastX har jeg brukt både på bil og båt med godt resultat. I tillegg til å rense rutene, fjerner det også matte felt og små riper. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Fru Jacobsen Svart 12.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2008 Bytt det ut så fort som mulig, det er en mye tryggere seilas for alle hvis du ser ut i all slags vær Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Ulv I Svart 12.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2008 Takker og bukker for alle tips, nå skal jeg teste ut hver enkelt til jeg finner den som funker :) btw, det er bak og side vinduer i selve kalesjen, resten er glass/plexi som er helt ok.. der fungerer det med enten spyleveske eller blå jif :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.