Superkul Startet 12.Juli.2008 Del på Facebook Startet 12.Juli.2008 (redigert) lurte på om noen visste hvor jeg får tak i deler osv til et slikt agregat (mase 3500 mariner diesel) må først og fremst ha innpeller Redigert 12.Juli.2008 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 13.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 oiiii er det ingen som har peiling på det???? innpellern har gått føyken og jeg har letet på nettet som en gærning og finner ikke noen som selger løse deler Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Jonas Svart 13.Juli.2008 Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 Her er servicedeler http://mase.no/cart/index.php?act=viewCat&catId=44 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.Juli.2008 Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 Står det noe på impellerhuset da? Sikker Jabsco eller johnson vil jeg tro Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 13.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 (redigert) jeg fant den siden før i kveld men over 800 spenn fy.... trenger bare innpellern..... hvis det står johnson eller noe annet går det an å få tak i den alene et eller annet sted da?? jeg får dra ned å skru den fra verandre en kveld så får jeg se (har et service kit men er komplett utenom innpellern) Redigert 13.Juli.2008 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Jens_P Svart 13.Juli.2008 Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 Ser det er benyttet Yanmar motorer, så det kan være et utgangspunkt for å lete. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Superkul Svart 13.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 tenkte tanken der ja.... håper bare ikke jeg har kjørt det i stykker - kom noen skikkelig skrikelyder og ble varmt Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Jens_P Svart 13.Juli.2008 Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 Maritim ha impellere til Yanmar. http://www.maritim.no/default.aspx?id=220 Du finner målsatte tegninger om du går inn på "Mer info". Mulig du kan finne en som passer ut fra dette. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Superkul Svart 16.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 jeg fant impeller på maritim og byttet termostat samtidig ( den gamle impellern var hel) men agregatet virker som det blir for varmt alikevel - sprutet litt vann på toppen og det freste.......... kan det skyldes at oljen er for dårlig etter varmkjøringen jeg hadde pga evnt dårlig termostat??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.