Jump to content

setter Withen på vannet


henning_dt85

Recommended Posts

Om et par uker så setter jeg withen på vannet, og lurer på hva jeg skal gjøre med den før jeg sjøsetter den (skape av bunnstoff,vokse,polere, olje teak??)

bare kom med forslag. Det er en 1969 som er kanskje litt gammel og sprø (ikke misforstå,en er fleksibel,men det øverste gelcoatlaget har en tendens til å falle av hvis den ligger inntil brygga i mye sjø), lurer på hvordan jeg skal vedlikeholde den best, og mykne den opp igjen.

Link to post
Share on other sites

Tror det er lakken som detter av, kanskje båten trenger en omlakkering? Sikkert ikke dumt å bruke fendere heller.

 

Førøvrig ville jeg søkt igjennom artikler som har med det du skal gjøre. Der finner du alt av info om forskjellige typer velikehold osv.

 

Det er lurt å søke igjennom eldre artikler før du legger ut ett nytt inlegg, for ofte finner du svaret i andre artikler. Spesielt velikehold av teak, bunnstoff, vokse, polere. Dette er temaer som nylig har vært oppe på forumet.

 

MVH Anders

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...