Frøken Skipper Startet 12.Juli.2008 Del på Facebook Startet 12.Juli.2008 Noen som vet hvor mange sylindere mercury 135 hk 86 mod har??? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 12.Juli.2008 Del på Facebook Svart 12.Juli.2008 6 stykker, er en V6er. Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Frøken Skipper Svart 13.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 takk takk... vært borti at motoren fusker på full gass men ikke på tomgang og full gass i fri?? Linda Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 13.Juli.2008 Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 Har ingen erfaring med V6ern til Mercury, men hvis den var min ville jeg ha sjekket om alle stag beveget seg som de skulle ( tenning og forgasser ) om fortenninga stemte med spec ( spesielt maks fortenning ) om hovedysene kunne være helt eller delvis tette ( sitter en på hver side av forgasserene, under tappe skruen ) Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Frøken Skipper Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Sivertsen båt skal sjekke.. kjipt når ferien snart er over og båten er ny for meg denne sesongen..... Fikk beskjed om at motoren gikk som en klokke... Det var litt av en klokke gitt.. L Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 15.Juli.2008 Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Har du kjøpt den hos Sivertsen Båt ?? Håper du får den igjen mens det ennå er sommer. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Skipper Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Nei kjøpte den i trheim. Brukte deler av ferien på å hente den der.. Hilmarsen i trheim har byttet impeller, og jeg har skjønt at han er velrenomert i båtmotormiljøet. regnet da med at motoren var frisk... Venter på svar fra sivertsen på hva som er galt, men de kunne ikke garantere at de rakk å ev gjøre noe med det før om 2-3 uker.. kjipt når sambo er ferdig med ferien etter denne uken.. L Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.