Lady Startet 13.Juli.2008 Del på Facebook Startet 13.Juli.2008 (redigert) Er det noen som har montert hekktrøster på Viknes 1030, og hva er erfaringen. Jeg ønsker dette pga dårlig manøveringsegenskaper ved lav hastighet og trang bås. Er det nok med 4 HK eller bør jeg gå for 6 HK? Redigert 13.Juli.2008 av Lady (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 13.Juli.2008 Del på Facebook Svart 13.Juli.2008 Det funker greit det. Ikke noe å lure på. Letter manøvreringen der hvor det er trangt. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Har 4 HK på min og det fungerer veldig greit. Trodde det var litt overkill med trøster både i baugen og hekken, men det gjør det virkelig mye enklere trange farvann og når det blåser en del. Ulempen er vel at man blir litt "bortskjemt" og avhengig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.