M/Y Ellen Marie Startet 14.Juli.2008 Del på Facebook Startet 14.Juli.2008 Skal se på en Karnic. Er det noen her med erfaringer om evt. vanlige feil eller svakheter. Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Mouche Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Jeg vet det er flere her som er fornøyd, men jeg vet også om en veldig god venn av meg som leverte sin tilbake til forhandler etter to sesonger som reklamasjon. Hører nok også med til historien at han da kjøpte en annen båt (Searay) istedet fra importøren. Hva som var galt? Husker ikke detaljer, men listen hans var laaang! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Brynjar Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Jeg har en 2260 med innenbordsmotor og er knallfornøyd. Båten er godt og fornuftig bygd og jeg syns jeg har fått mye båt for pengene. Har gjort noen modifikasjoner men det gjør jeg med alt jeg har.. Hva slags modell er båten? Hvis du søker på "karnic test" i google f.eks finner du endel båttester, de fleste er meget positive. Båten er meget god i sjøen og avhengig av utstyrspakke en finfin weekendbåt. Du kan sløye fisk på akterdekket og bare spyle gørra rett ut etterpå, genialt. De som har hatt problemer med Karnic har stort sett vært plaget med det tekniske, motor og tilhørende. Det er sjelden Karnic sin feil og kan skje uansett merke. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 En 2250 'm. Evinrude 250hk. Begge '04mod. Har surfa litt rundt og så bl.a. at noen var plaget av vann i innerliner. Om det er flere svakheter eller spesielle ting, er det kjekt å være litt obs på dette. Ellers har jeg også lest overveiende positiv omtale, både innelands og utenlands. Virker å være solide båter. Har visstnok 10 års skroggaranti. Ser forresten at båtene normalt ikke har annet enn sidelanterner (sett på diverse bilder). Stusser litt over det. Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Brynjar Svart 15.Juli.2008 Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 (redigert) Jeg og en annen på BP har hatt vann under dørken forut. I mitt tilfelle kom det primært fordi forrige eier hadde latt kabindørken fylles med vann over tid så dette hadde funnet sin vei lenger ned. Satte vanntett inspeksjonsluke i dørken - problem løst. Jeg spurte Karnic hvorfor dette ikke var standard og fikk til svar at det skal være tette rom for oppdrift. Båten vil da ikke synke selv om den går rundt. Har vel noe med sertifisering å gjøre samt at farvannene nede rundt Kypros har tildels stoooooor bølgehøyde. 2004 modell er såvidt jeg vet bygget helt i glassfiber. Min har treverk i spant det tror jeg ikke 04 modell har. Min har rundtlysende lanterne på "pinne". Jeg liker ikke den løsningen og vil til vinteren få på plass vanlige lanterner for- og akterut. 250hk er helt klart plenty motor på den båten, jeg har 135hk innenbords og gjør max 30knop. Ellers har jeg virkelig opplevd hvor genialt det er med selvlensende dekk. Min båt ble stjålet og lå ute uten kalesje ei drøy uke i skikkelig regnvær.. en vanlig DC hadde antakelig sunket. Burde være mulig å få bra pris på relativt ny båt nå for tiden virker det som. Vi har forresten surret rundt her i sommer med 2 bikkjer og en haug med unger... Fantastisk!! Walkaround er perfekt for hunder, barn og folk som ikke er så spretne og lette til beins. Redigert 15.Juli.2008 av bmhe (see edit history) Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 ahhh, det var du som skrev om vann, ja. Husker også nå tråden om tjuveriet. Leste den. Takk for innspill, iallefall Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.