presenning Startet 14.Juli.2008 Del på Facebook Startet 14.Juli.2008 Har sett en Saga 20 med tett hardtop.Ble dei også levert slik,eller er dette et hjemmelaget påbygg? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Hei og velkommen på forumet. Dersom du ikke får svar her, kan du jo forsøke å stille spørsmålet på sagaforumet.com. Der er det fullt opp med ihuga sagaeiere. Hilsen Lars H. Admin for Sagaforumet Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
eysteind Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Det ble vel levert noen få med tett hardtop. Mener disse heter saga 21. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Juli.2008 Del på Facebook Svart 14.Juli.2008 Når jeg tenker meg om visste jeg jo egentlig dette. Jeg har selv skrevet det inn i modelloversikten på førstesiden av sagaforumet.com! Så vidt jeg da fant ut, kom SAGA 20 m/vindskjerm i 1974 og SAGA 21 i lukket versj. i 1980. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
presenning Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Takk for svar.Antar at denne ble produsert i et mindre antall.Men en fin løsning var det. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 15.Juli.2008 Del på Facebook Svart 15.Juli.2008 Har du bilder av denne båten? Tror ikke eg har sett den... Rart det ikke ble laget flere slike eksemplar. Må no vert den perfekte vestlandsbåten/fiskebåten på 80-tallet! Sitér dette innlegget Link to post
presenning Svart 16.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Har ikkje bilder,men har sendt en forespørsel til Saga om informasjon om denne båten.Vil legge til dette når eg får det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.