orjack Startet 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2008 (redigert) Jeg er på leiting etter en pakning som jeg skal bruke som vannavviser på kalesje (kalesjen ligger oppå taket), men jeg sliter med å finne noen bedrift som har dette. Den skal ligne noe slik som vist på bilde under. Er det noen som har noen ideer om hvem som kan ha noe slikt? Denne pakningen er et eksempel på hvordan den skal se ut, men den trenger ikke være eksakt lik. Pakningen skal være rotert 90° til høyre når den ligger på taket, slik at vannet ikke trenger inn under kalesjen i fart, men går over og uten på. Det jeg har tenkt å gjøre er å skru knappene til kalesjen inni denne pakningen slik at jeg får en tett kant foran. Redigert 14.Juli.2008 av orjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
John Martin Svart 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Mener på at Watski har noe sånt i sortimentet sitt. Har jobbet på Watski-butikk som hadde gummilister som det du nevner, men er usikker på om disse var bestilt fra annen leverandør. Sitér dette innlegget Link to post
orjack Svart 14.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Har forsøkt å leite på watski sine sider, men kan ikke finne noe Sitér dette innlegget Link to post
Suzumar Svart 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Hartvedt/hardtvet i Bergen annonserer jo for alle mulige pakninger på Finn. Kanskje der? Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 14.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2008 Prøv her.... http://www.parmaplast.no Sitér dette innlegget Link to post
orjack Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 (redigert) Nå har jeg vært i kontakt med Hartvedt, og de kunne ikke få tak i en slik type pakning. Er det noen som har andre gode forslag, eller evt andre gode løsninger på hvordan jeg kan lage meg en vannavviser foran kalesjen. Det er kun sjøsprøyt ol som jeg vil lede over kalesjen istede for at det kommer inn under den når jeg går med fart. Redigert 15.Juli.2008 av orjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
orjack Svart 15.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2008 Ingen flere gode forslag? Sitér dette innlegget Link to post
NoName Svart 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2008 Sjekk hos Otto Olsen i Lillestrøm (http://www.otto-olsen.no) De har en egen profilkatalog som kan lastes ned her. R.J.Rygg i Sande har også mye rart (www.rjrygg.no). En kjempestor leverandør av gummiprofiler, som har "alt" er Sindby & Co i Danmark (www.sindby.dk). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.