whatever Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Du satser på at båten sjøsetter seg selv Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Nei, det gjør den nok ikke. Men rampa som jeg har er best egnet når det er litt høy flo. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Hei Båten ble slippsatt i dag etter å ha ligget på vannet siden i fjor våres. Mandag blir den sjøsatt igjen. Det blir mye jobbing i helgen med stoffing og klargjøring av skroget. Men fra mandag av tar jeg ting i mitt eget tempo. Ellin vil fremstå som noe "sjaskete" inntil videre. Mye av min "fritid" går nå til helrenovering av en leilighet. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Båten er sjøsatt, og en overnattingshelg har det blitt. Fantastisk vær sist helg. Tar en tur i "regnværet i morgen også. Svenner sist helg aleine. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
whatever Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 hvor er det du ligger her? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 I dag er 1. sjødag. Den skulle jo ha vært rød på kalenderen. Sitér dette innlegget Link to post
Per Harald Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 whatever. Det er tvers over for brygga til fyret på svenner. Kjempested hele "fyrbukta". Kan anbefales. per Harald Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Noflow Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 (redigert) jeg setter ut båten 20.04.08 altså... jeg har satt den ut:) Redigert 25.April.2008 av dal-z (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
edo Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Hentet min "nye" båt hos scand på onsdag, megafornøyd!! Sitér dette innlegget Sollux 24 AC Scand Baltic 29 Scand 360SE Link to post
GOE Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Båten ble satt på vannet 20/4, så da er sesongen i gang. Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Coast Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Skuta er sjøsatt og (nesten) klargjort. Alt blir vel klart i løpet av lørdagen. Gleder meg til en liten tur i helgen. Sitér dette innlegget Vestlandskutter Fairline Nidelv Marex Hansvik Manzanita Bever Oceanis 323 Zodiac, BB11, First 40.7 NB 8700 Link to post
m/s draugen Svart 25.April.2008 Link til dette innlegget Svart 25.April.2008 Ligger ute hele året og brukes flittig.Skal på land for å pusses snart,men først skal vi til kreta..........i morgen.God tur til meg selv Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 27.April.2008 Link til dette innlegget Svart 27.April.2008 I går kom Canaima på vannet, lekker bare 1.5 liter pr minutt idag, og allt står bare bra til med far og båt. Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Holder på med sjøsetting i dette øyeblikk. Båten står på henger og venter på flo. Utrolig hvor sent det går....... Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
Sinus_nor Svart 2.Mai.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 (redigert) Holder på med sjøsetting i dette øyeblikk. Båten står på henger og venter på flo. Utrolig hvor sent det går....... Du får ikke problemer med vann i hjul-lagrene når du setter ut på denne måten vel? Saltvann her vel? Redigert 2.Mai.2008 av Sinus_nor (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BigRevi Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 er vel ikke helt bra for hengeren at den står i vannet i flere timer.. eller har du båten i ferskvann. Vi sjøsetter båten i pinsen =) Gleder meg til å komme på vannet igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.