Stevens Startet 16.Juli.2008 Del på Facebook Startet 16.Juli.2008 Erfarte denne uken at det er en kreativ sjel i Fredrikstad som har utnevnt seg til havnevakt i gjestehavna i sentrum. Han legger igjen lapper på båtene med oppfordring om å ringe ham på et mobilnummer, hvorpå han kommer og krever inn "havneavgift". Vi fikk selv en slik lapp på båten, og ble senere advart på havnekontoret om at mannen var politianmeldt for dette. Mange båteiere hadde visstnok gått på bløffen. Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 (redigert) .....og ble senere advart på havnekontoret om at mannen var politianmeldt for dette. Mange båteiere hadde visstnok gått på bløffen. Politiet er vel så opptatt med å bøtlegge vanlige folk for manglende redningvester at de ikke har ressurser til prioroterer å ta en slik svindler... Redigert 16.Juli.2008 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Hvordan vet du dette salt Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
oslofjord Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Hvordan vet du dette salt Det står da at han er politianmeldt...men hvis han var anholdt ville vel ikke trådstarter blitt utsatt for samme svindler Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtummel Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Det står da at han er politianmeldt...men hvis han var anholdt ville vel ikke trådstarter blitt utsatt for samme svindler Du skal se politibåten har lagt til ved gjestebrygga og ringt nummeret hans. Da må de ha lov til å sjekke om andre båter har redningsvester mens de venter på at svindleren dukker opp. Sitér dette innlegget Link to post
McEwan Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Politiet er vel så opptatt med å bøtlegge vanlige folk for manglende redningvester at de ikke har ressurser til prioroterer å ta en slik svindler... Beklager, men det er vanligvis ikke hjemmel for å varetektsfengsle i slike tilfeller, og politiet kan derfor ikke "ta" mannen. Har du et poeng du vil fram til, eller bare troller du? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 er det ikke flott at politiet ser etter at alle har redningsvester da?? De som ikke har burde skamme seg - enkelt og greit Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Whistler Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 (redigert) Hvordan vet du dette salt Det er såvidt jeg husker ikke første gang det blir nevnt. Av mangel på annet interessant kan politiet alltids spørre om å få se redningsvestene, på samme måte som de kan be om å få se varseltrekanten i bilen om de har et ønske om å gløtte ned i bagasjerommet uten nødvendig hjemmel.... Redigert 16.Juli.2008 av Whistler (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.