Jump to content

Verdens største flaps? (inneholder link til Finn-annonse)


Kodvaag

Recommended Posts

Slik er det når man vil ha høy hastighet på en båt som ikke er bygget for det...

 

..eller har en uhelbredelig 3 fot syke, og ikke har penger til større båt... :lol: :lol: :lol:

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Link to post
Share on other sites

Slik er det når man vil ha høy hastighet på en båt som ikke er bygget for det...

 

Ne-hei! :eek:

(ref egen båt) :diving:

som ikke har flaps montert.

Redigert av Kodvaag (see edit history)

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

Tror dere alle har feiltolket tilbygget og det's bruksområde/egenskaper. Dette er kun laget for å kjøle ned pilsen. Plass til noen kasser her og man slipper å henge flaskene i en snor..... :yesnod: :yesnod:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Link to post
Share on other sites

Etter litt søk fant jeg ut at jeg posta denne her inne en gang før. Er DETTE ikke samme båten? Se linken min på siden.

Hmmm.. tror ikke det er samme båten, da den isåfall er blitt en eldre årgang, og maksfarten har synket med 25%!!! Kanskje flapsen er blitt fyllt med vann, hahaha... Men dersom dette ikke er samme båt, er vel neppe dette "hjemmesnekret"!!!!?? hmmm... :flag_sw:

Link to post
Share on other sites

...12 knop med 70hk på en 21 foter er vel ikke så mye...?

Tolv knop på et 21' fortrengerskrog (displacement) er MYE, eysteind. Kan tenke meg at den med den "vanlige" (uten verandakassen) vannlinja er godt for maks. 6-7 knop!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...