Jump to content

Problemer med 97 modell yamha 20 hk.

EivindBu

Recommended Posts

Hei, jeg lurer bare på en ting. Når jeg kjører min yamaha opp i full speed går den bra, derimot går den ikke ned igjen før pinnen er i bunn.. Dermed bremser båten raskt ned... Dette liker jeg ikke! Dette er ikke et stort problem siden jeg sjeldent kjører mer enn 5 knop. Men jeg er bare en fersk båteier som lurer på om dette er et vanlig problem som er lett å fikse?

Nå er jeg ikke sikker på om du har wiretrekk fra rorkult til forgasser/tenning, men hvis du har det så er nok wiren din blitt treg.

Da vil fjøra til regulatorarmen få problemer med å trekke gassen tilbake.

Men nå er vel ikke full fart noe tema lenger iflg. din siste tråd som forøvrig er blitt ganske lang :wink:

Nå har det seg sånn at jeg gjerne kjører med noen voksne eller ihvertfall over 16 hver gang jeg kjører så jeg er kjører fullt lovlig. Dette gjorde jeg også før jeg ble tatt.. Hadde akkurat levert mor til en venn og skulle bare legge til et par hundre meter unna. Jeg ønsker å fikse dette problemet. Hvordan?