Panasync Startet 16.Juli.2008 Del på Facebook Startet 16.Juli.2008 Hei, har egentlig bestilt Eagle, men den hadde de ikke på lager. Jeg kunne få Humminbirden for cirka samme pris. Hvilken mener dere er best av disse to? Noen som har erfaringer med en av dem? http://www.belanor.no/dllvis8.asp?id=2490&pid=530 http://www.hocom.no/maritim-elektronikk/ea...,-5-skjerm.aspx Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Du bør gå for Eagle, 480DF er et meget bra lodd. Humminbird fungerer heller dårlig på dypere vann. Ser du linker til Høcom, hvis det er der du handler fra kan du be om å få Lowrance X-126DF i stedet for Eagleloddet. Denne Lowrancemodellen er helt identisk med 480DF og koster bare 60kr mer hos Høcom. Jeg foretrekker Lowrance i stedet for Eagle, har ofte et par ekstra funksjoner og du vil få bedre pris hvis du skal selge det igjen en gang. Jeg har hatt Lowrance X-126DF og har i dag en LMS-525C DF som er en fargeplotter /ekkolodd som har samme ekkoloddmodul som X-126DF. Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 16.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Du bør gå for Eagle, 480DF er et meget bra lodd. Humminbird fungerer heller dårlig på dypere vann. Ser du linker til Høcom, hvis det er der du handler fra kan du be om å få Lowrance X-126DF i stedet for Eagleloddet. Denne Lowrancemodellen er helt identisk med 480DF og koster bare 60kr mer hos Høcom. Jeg foretrekker Lowrance i stedet for Eagle, har ofte et par ekstra funksjoner og du vil få bedre pris hvis du skal selge det igjen en gang. Jeg har hatt Lowrance X-126DF og har i dag en LMS-525C DF som er en fargeplotter /ekkolodd som har samme ekkoloddmodul som X-126DF. Da venter jeg til de får Eagleèn inn igjen:) Jeg kjøper fra USA, var bare for å vise hvilke jeg mente jeg linket til dem. Eagle 480DF forlanger de 233$ for, mens lowrance X-126DF forlanger de 346$ for.. Er jo bare snakk om 5-600 pluss mva, men da er det også enda flere valgmuligheter igjen http://www.boats.net/HostedStore.LassoApp?...0%20FISHFINDERS Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Her koster den 227USD. Eagle 480DF Har handlet fra Boatersland flere ganger. Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 OBS: Humminbird fra USA har vel ikke metrisk versjon osv. Har Eagle/Lowrance det? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Stemmer at Humminbird kjøpt i USA har Fot og Farenheit, ikke mulig å stille om til SI enheter. Alle andre produsenter har identiske modeller i USA og Europa nå. Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 16.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Da er jo valget enkelt i forhold til humminbirden Takk for tipsa! Skal vell klare å vente to uker ekstra på Eagleèn da Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 16.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 (redigert) Her koster den 227USD. Eagle 480DF Har handlet fra Boatersland flere ganger. Ja, har også sett den der.. Men har handlet en del påhengs deler hos boats.net så det blir sendt i samme pakke.. Sparer litt frakt da :) Eller skriver boatersland ned totalverdien på pakken? Redigert 16.Juli.2008 av Panasync (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Jeg har aldri spurt noen av butikkene jeg handler med i USA om å skrive ned verdien, sparer så mye på å handle i USA at jeg ikke ser behovet for å gjøre seg til kjeltring for å spare noen ekstra kroner. Kan jo også bli sittende med sjegget i postkassa hvis forsendelsen blir borte på veien hvis en trikser med verdien. Sitér dette innlegget Link to post
Panasync Svart 16.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Jeg har aldri spurt noen av butikkene jeg handler med i USA om å skrive ned verdien, sparer så mye på å handle i USA at jeg ikke ser behovet for å gjøre seg til kjeltring for å spare noen ekstra kroner. Kan jo også bli sittende med sjegget i postkassa hvis forsendelsen blir borte på veien hvis en trikser med verdien. Stemmer forsåvidt det Har heller ikke spurt om det selv, men har fått det på en del bildeler jeg har handlet tidligere uten å spørre Og da ringer ikke jeg til tollvesenet og sier jeg har lyst å betale mer i toll Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.