hermansen Startet 16.Juli.2008 Del på Facebook Startet 16.Juli.2008 Noen som kan svare på hvordan jeg kan måle turbotrykk på Volvo Penta KAD 300 motor ? Tenker på hva jeg trenger av utstyr (måler) og hvor denne skal monteres ? Tips ? /Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 har du VP multidisplay bør du kunne hente det frem. Jeg kan det på EVC displayet Sitér dette innlegget Link to post
hermansen Svart 16.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 har du VP multidisplay bør du kunne hente det frem. Jeg kan det på EVC displayet Jeg har ikke det. Synes det er for mye å betale over 11000 for dette når jeg ikke trenger det til vanlig Noen andre som har tips ? /Øystein Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.Juli.2008 Del på Facebook Svart 16.Juli.2008 Helt enig i at det er altfor mye. Det du trenger er en turbotrykkmåler og ett eller annet sted å koble den på. Det siste er det vanskelige. Sitér dette innlegget Link to post
orjack Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Offtopic: Kan du lese drivstoff forbruk på dette evc displayet. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Offtopic: Kan du lese drivstoff forbruk på dette evc displayet. Jepp.. Pr. nautisk mil og pr. time Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.