Jump to content

Hvor får jeg kjøpt denne låsesplinten til kalesjebøyler?


SF

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg skulle hatt noen ekstra låsesplineter til kalesjebøylene mine. Har i dag to typer, den ene typen jobber seg løs ved vibrasjoner når jeg går i stor fart i litt bølger, den andre type vist under gjør ikke det. Skulle hatt noen flere av denne.

 

laasesplint.jpg

 

Noen som kjenner til disse og vet hvor de selges?

Tips mottas med takk :wink:

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Dette er dessverre ikke standard splinten som ble levert med båten men den er mye bedre enn de som er standard.

Den låser bedre.

 

Jega har sjekket med lokale forhandlere og på nettet uten resultat, så om noen kjenner denne eller andre typer låsesplinter til rustfrie bøyler så kom gjerne med tips.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Sjekket igjen, dette tilbudet på fri frakt gjelder selvsagt kun i US, vet ikke hvorfor jeg ikke fikk feilmelding når jeg la det inn.

 

Dersom jeg la inn pakkefrakt så ble det $ 16 i tillegg som nok er mer fornuftig.

 

men det er fremdeles billig :yesnod:

Redigert av SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Det er det, vet du diameteren på de? kunne selv tenke meg å skifte ut, de med kule jobber seg ut som du nevner :headbang:

 

Målt med skyvelær er den jeg har 6,3mm som omregnet er lik 0,248 tomme som passer bra me 1/4 tomme oppgitt på nettsiden.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...