crappy Startet 17.Juli.2008 Del på Facebook Startet 17.Juli.2008 (redigert) Jeg er akkuart flyttet fra Oslo til Tønsberg, er det noen som vet om bra båtutstyrsbutikker i Tønsberg? Jeg er for tiden på utkikk etter seileklær. Jeg har fot tiden ikke tilgang på bil, så det er en forhandler i sentrum jeg leter etter. Redigert 17.Juli.2008 av crappy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mortenbohmer Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Jobber i Tønsberg, men bor ikke her ........ Den største og muligens beste sjappa er nok Herholdt Andersen, ligger rett ved siden av Quality Hotellet på brygga. Her er link: http://www.herholdtandersen.no/website.aspx?displayid=1221 Har vært der inne 1 gang og de har mye varer.... Morten Sitér dette innlegget Link to post
Eone Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Var innom Heroldt Andersen forrige uke, og da hadde dem 10% på årets Musto. Antar at dem kjører det tilbudet til det er tomt. Sitér dette innlegget Link to post
Stitch Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Herholdt Andersen må jeg si jeg ikke har så veldig bra erfaring med, (de har nesten aldri det jeg har trengt) og "nei det har vi ikke" er et klassisk svar. Det er den største båtbutikken i Tønsberg ja, så noe må jo være riktig. På en annen side er det den eneste som har noe utvalg på "melk og brød". Hvis ikke kan du gå på nettet på Nautisk handel De holder til i Tønsberg, men driver bare nettbasert, men temmelig sikker på at de leverer på døra til deg dersom du bor i byn. Jeg bestilte forøvrig ei meget billig seil jakke på Ship Shop fra Danmark. Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
Stitch Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Werners båtbu som ligger i Tempokrysset i Sandefjord er forøvrig verd et besøk. :-) Sitér dette innlegget Mvh Stitch Albin Nova Link to post
NovaMalin Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Vallø marina fører Henry Lloyd + div. båtutstyr, og er forøvrig ei bra sjappe med hyggelig og hjelpsom betjening. Er vel ca 4 km fra sentrum, men det går da buss. Sitér dette innlegget Pappa, jeg vil sove i båten! Link to post
Slagskibet Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Herholdt går jeg ikke til før Gamle Erik sprekker ! Ta turen til Wærners i Tempo krysset. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 ....men det går da buss. Unibuss mener du ? Det er alle feil på D6 og Yanmar forkledd som buss.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.