Ficher Startet 17.Juli.2008 Del på Facebook Startet 17.Juli.2008 Sikkert noen gammle sailer boys som kjenner seg i igjen ...... http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/387142 Sitér dette innlegget Link to post
Gielas Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Takk for at du postet dette! Har ikke vært med på dette selv, bortsett fra å bygge enkelte rigger på begynnelsen av åtti-tallet. Sitér dette innlegget -- Jon Link to post
Poseidon Svart 17.Juli.2008 Del på Facebook Svart 17.Juli.2008 Ja, der var mye "gammel moro" og kjente fjes Jeg hadde mine første turer til plattformer i Nordsjøen i 1973, så stemningen er kjent - og det er også de gamle tyskerbrakkene som var datidens "helikopterterminal" Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Fantino Svart 18.Juli.2008 Del på Facebook Svart 18.Juli.2008 Regner med at du Poseidon dro kjensel på en del av de ja. Vet du hvem østlendingen med due på hånda var? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 18.Juli.2008 Del på Facebook Svart 18.Juli.2008 (redigert) Akkurat kikket gjennom filmen, og jammen var det noen kjente fjes der, blandt annet den nå avdøde fagforeningskjempen Tom Nordal. Hadde mange meningsutvekslinger og diskusjoner med han på slutten av syttitallet. Ekofisk vil sansynligvis produsere i flere tiår enda. Redigert 18.Juli.2008 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 18.Juli.2008 Del på Facebook Svart 18.Juli.2008 Ekofisk har den dag i dag den største gjenværende oljereserven av alle oljefelt på Norsk sokkel. Feltet vil overleve alle andre kjente oljefelt på sokkelen, så her snakker vi nok om mer enn noen tiår. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Juli.2008 Del på Facebook Svart 18.Juli.2008 Herlig, selv om jo dette var fra "moderne tid". Har selv en CD fra perioden 1965 til 1970 som var den ekte pionertiden. Selv jobbet jeg på Ocean Traveler 1968/69. Er medlem i Norsk Oljepionerklubb, og er webmaster der. For over 300 bilder fra pionertiden, anbefales et besøk på oljepionerene.no Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hansi Svart 22.Juli.2008 Del på Facebook Svart 22.Juli.2008 Flott hjemmeside. Er som regel innom den noen ganger i løpet av året for å se på bilder og lese siste nytt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.