Jump to content

lakkere båt(igjen)


beveren

Recommended Posts

det har sikkert blitt spurt om mange ganger men i de trådene jeg finner er det bare tusen råd og tips og meninger om hverandre så det blir litt rotete..

hvis noen hadde vært så snill og tatt seg tid til fortelle meg trinn for trinn hvordan man lakker en glassfiberbåt fra å fjerne den gamle lakken til å legge på ny lakk hadde jeg vært takknemmelig. :flag:

Link to post
Share on other sites

Har gjort dette på mitt første båtprosjekt. Sparkle alle riper og sår. Puss ned helebåten med fint papir. spray på primer, slip så denne ned med vannpapir. vask båten med lynol. Lakker noen strøk, avslutt med klarlakk. FERDIG

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

På en så stor båt tror jeg det vil koste flesk. Men du får det beste resultatet da. På en bil vil det koste deg 20 - 30.000,- , så jeg vil tippe en 50 - 60.000,-

Beste er å ta noen telefoner rundt å høre, få et prisoverslag.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...