2nd Trikker'n Startet 19.Juli.2008 Del på Facebook Startet 19.Juli.2008 Sliter litt med å forstå at jeg kan gå opp til D5 som privatist, men ikke D5L og D5LA. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 19.Juli.2008 Del på Facebook Svart 19.Juli.2008 Det tror jeg at en kjent industrimann, med et navn som begynner på Rø... kunne fortelle en hel del om Det var iallefall hans praktisering av regelverket som fikk Sjøfartsdirektoratet til å komme opp med helt nye forskrifter for hvordan undervisning og eksamen skulle foregå og hvor det bl.a. ble stilt strenge krav til skolenes egen kvalitetssikring. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
2nd Trikker'n Svart 19.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2008 OK. Så det er bare renhårige mennesker som går opp til privatist eksamen for D5? Jeg beklager, men jeg ser ikke sammenhengen mellom en utro tjener og det å gå opp som privatist. De samme skolene underviser i D5 og D5L. Eneste forskjellen er at eksamensgebyret for D5 er 10000 kr. Er det noen som kjenner den virkelige grunnen? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.Juli.2008 Del på Facebook Svart 19.Juli.2008 (redigert) Blir ikke det hele mer dokumenterbart ved at D5 krever fartstid samt at man sertifikatet er tidsbegrenset? Hva er egentlig kravet tiil D5 i forhold til D5L. Lurer på om redningsskøyter er godkjent som fartstid. Redigert 19.Juli.2008 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Capitaine Svart 19.Juli.2008 Del på Facebook Svart 19.Juli.2008 Til Bitteliten! Her finner du kravene til: D5 Førerrettigheter 500 bt. D5 Førerrettigheter 500 bt. Begrenset Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 19.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2008 Vennligst ikke bland kravene til sertifikatet inn her! Det jeg spør om er : "Hvorfor kan jeg gå opp til eksamen ftil D5 som privatist - men ikke til D5L? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.