Jump to content

Motor holder følger ikke med på styrrepinne i full gass?!?!

EivindBu

Recommended Posts

Når jeg kjører full gass og skrur ned gassen. Går den ikke ned før den nesten har nådd minimum gass... Da bremser båten fort ned. Kan løsningeen bare være fett eller olje? Isåfall hvor? Noen som har hatt dette problemet. den følger med nøyaktig HELT til det er på HELT HELT HELT full gass.. da jeg da skrur ned går den ikke ned før pinnen er i bånn. eller nesten i bånn da.. ?..: ) TAKK FOR SVAR :flag:

Første du bør sjekke er om wiren som går fra gasshåndtaket følger med i bevegelsen til gasshåndtaket. Det er slik at når du gir gass så strammer du gass wirene - når du slakker er det en fjær som skal dra den tilbake. Gjør den ikke det må du smøre opp - med feks CRC 5-56 eller annen universalspray. Denne wiren går fra gasshåndtaket - gjennom lokket på påhengeren - til forgasseren. Sjekk hele veien - flere muligheter for at den henger seg her.

Følger wiren bevegelsene til gasshåndtaket så er det nok noe med forgasseren - og der slutter min kunnskap :smiley:

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...