bliss X Startet 4.April.2004 Del på Facebook Startet 4.April.2004 Kommer nettopp fra båthavna, der jeg har vært på min vanlige "inspeksjonsrunde". Hadde forventet parkeringsproblemer og båtfolk høyt og lavt. Summende slipemaskiner - store og små i full aktivitet, men nei. Det var nesten ikke et menneske å se og parkeringsplassen var så godt som tom. Deprimerende Sitér dette innlegget Link to post
Skin Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 Er været like begredelig som her sørpå da? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 4.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.April.2004 Lett duskregn er vel ikke noe å syte over? Ikke akkurat poleringsvær, men for burka kasting og vasking burde det være helt greit. Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 Godt at det er stille og rolig i helgen! Det blir nok full rulle med div. maskiner som hyler og surrer videre utover i uka... Vi mennesker har bare godt av å ha det stille og rolig innimellom! Sitér dette innlegget Link to post
Guest Sparky Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 For 3 uker siden var det 1 i Kambo. For 2 uker siden var det 2 i Kambo For 1 uke siden var det blitt 4. Veit ikke hvor mange som var der Lørdag og idag. mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Stian S Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 Var ikke mange i Fjeldskilen heller, har ikke vært det de gangene jeg har vært der. 3 av de 4 som ligger bak meg har vært en tur nedom og tittet på båten sin, sagt "hmm, ja og ha" og spurt meg om når jeg skal ut. Etter å ha svart "om en uke eller to" har de sagt "oj, ikke verre" og ruslete videre.. Men nå er ialle fall båten nesten fri for bunnstoff. Så får jeg bestemme meg snart for hva jeg skal gjøre med pesten som er overalt... Stian Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 Hei Jeg var nede i båten å jobbet litt. Det er ca. 150 båter der, og ingen andre enn undertegnede var der. Inne i hallen burde det være aktivitet på denne tiden. Dårlig utevær = fint innevær. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 Hei. Var en tur i havnen på lørdag og tok av "burkaen". Tror aldri jeg har sett så mye folk og bilen noen gang da jeg kom frem litt sent på formiddagen! Men da jeg skulle sette på kalesjen oppdaget jeg til min gru at jeg manglet en del. Og i og med at det var meldt regn utpå dagen var det bare å ta en tur hjem og hente den glemte delen, - 7 mil hver vei! Da jeg kom tilbake hadde regnet startet. Og da var det ikke mye folk, nei. Idag har det regnet nesten uavbrutt her på Skjetten ved lillestrøm, så jeg har holdt meg hjemme. Fikk fjernet den værste møkken på bilen med høytrykkspyleren mellom bygene. Og så fikk jeg lagt om til de nye sommerdekkene i bygene, - i garasjen. Men imorgen ser det bedre, men ikke bra, ut. Så da blir det nok en tur til Son for båtvask. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
TwinCab Svart 4.April.2004 Del på Facebook Svart 4.April.2004 Hadde forventet parkeringsproblemer og båtfolk høyt og lavt. Summende slipemaskiner - store og små i full aktivitet, men nei. Jeg skjønner veldig godt at det var liten aktivitet. Jeg og sønn har vært i båthavna (Vallø/Tønsberg) i hele dag. Heldigvis skulle vi for det meste gjøre arbeid inne i båten og der hadde vi satt på varme med en elektrisk varmeovn, men vi hørte regnet tromme mot kalesjen hele dagen. Og da jeg skulle prøve å demontere deler av ankerfestet bak på båten for å bytte fra Engbo-anker til Bruce-anker så begynte jeg til og med å fryse på fingrene. Nei jeg skjønner godt at det var lite folk i båthavna. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 Hos oss (innerst i Bunnefjorden) var det fullt av mennesker. Det har det vært helt siden helgen startet, og jeg skal en tur ned dit i dag også, så får se om det er like mange der i dag..... Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 To strålende dager med sol og stille på Hitra. I går var tempen oppe i 15 grader i skyggen! De første par båtene er ankommet "Knarren" i Knarrlagsund. I dag er det litt overskyet men eller fint vær. Båtpuss i påska for mitt vedkommende. Aktiviteten i båthavna er tiltagende, men ikke rush på parkeringsplasser enda. (Håper været holder seg slik her!!) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Batdilla Svart 5.April.2004 Del på Facebook Svart 5.April.2004 I havna hos meg er det bare en seilbåtentusiast og jeg som holder det gående. Til gjengjeld driver disse to representantene tilsynelatende alle timene det er mulig å sette av . Ellers er det alt for tidlig å tenke på noe vårklargjøring enda. Snøen ligger enda ganske tykk rundt båtene og Mjøsa mangler vel ca. 2 meter på vannstanden før det kan bli snakk om noe sjøsetting . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.