Jump to content

Lakktype

Guest Sparky

Recommended Posts

.....Har en lakkboks fra Scanox kalt Trestjerner klarlakk,blank,  for gulv og interiør.

.......

Har ingen erfaring med den nevnte lakktypen selv, men har snakket med "trebåtfolk" og der har Trestjerners'en et godt rykte på utsatte slitesteder......selv om den ikke akkurat har et maritimt navn.........

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Hvis jeg ikke tar feil er denne lakken spesielt god på gulv da den er utrolig slitesterk. Ulempen er at den bør helst brukes innendørs, hvis det er den type lakk som jeg mener. Er i nær slekt med "STERK GULVLAKK" ????  :confused:

30 fots johnsonkrysser,et vannbestandig møbel.Ja ja så er atter en sesong over og vi starter opp med planlegging av kommende sesong. Båt er båt og vær er vær

Guest Sparky

hei  :smiley:

Nu fant jeg hjemmesiden til lakkprodusenten som skriver at den også egner seg ute.

Men lurer  fremdeles på dette med saltinnold i luft og evt ved sprut.

mvh jan

Hvis jeg ikke tar feil er denne lakken spesielt god på gulv da den er utrolig slitesterk. Ulempen er at den bør helst brukes innendørs, hvis det er den type lakk som jeg mener. Er i nær slekt med "STERK GULVLAKK" ????  :confused:

heisann Jan Eikeland

Spm er ofte om det legges så mye arbeid i puss av sakene, samt XX lakklag. Demet er det kanskje utrolig kjipt om du må i gang igjen med en gang. For det er vel konsekvensen om det slipper ? Ville heller brukt 200 kr på en lakkboks jeg visste holdt mål, spesielt ute. Inni båten er sikkert lakken grei nok

Suzuki

No boat needed..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...