Jump to content

Lakkere pyntestripe

Polarn

Recommended Posts

Fordelen med pålimt vinyl stripe er at man kan ta den av igjen, men har ingen planer om det gitt. Tror det blir sånn porolonrulle med jotuns 2 komponent båtlakk.

At den stripen vil forringe båtens verdi tror jeg neppe. Men jeg skal være enig i at om hele båten er omlakkert så vil det trolig forringe båtens verdi.

Jeg hadde ihvertfall ikke kjøpt omlakkert båt om det ikke foreligger dokumentasjon på at dette er profesjonelt gjort.

Redigert av Polar 770 (see edit history)

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

du mener altså et en gulna skjoldete gammel lakk gjør en båt mer verdt enn blank fin ny? du store tid.

hva slags dokumentasjon skal du ha på sånt da? om kvitton finns så hjelper det lite likevel mht resultatet.

eg skjønna ka du meina om båten har dryppende fersk maling ved salg men er den et år eller mer gammel så ser man jo om den sitter.

du mener altså et en gulna skjoldete gammel lakk gjør en båt mer verdt enn blank fin ny?

Nei, da hadde jeg ikke kjøpt den, men ofte er det slik at eiere av slike "vedlikeholdsfrie" båter har dryppende fersk maling ved salg.

Får alltid høre at man bør styre unna båter som er omlakkert når man skal kjøpe.

Om alle gjøre det, vil ikke båten bli kjøpt før eier har dumpet den i pris.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...