Jump to content

Kjøpe ny bunnplugg til Forland Plattgatter - kvar?

FreddyB

Recommended Posts

Hagebåten min har mista bunnpluggen. Det er nok eigaren sin feil, men det er båten som lid.. Er det "standard" stigning på gjengar etc. på slikt, eller må eg ut på "Den Stora Jakten" for å skaffe slikt til veie igjen? Båten er ein 67 Forland Plattgatter.

For å seie det på ein annan måte; HJELP!

:diving:

Edited by FreddyB (see edit history)

Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip..

Forland Plattgatter - Olida.

Du som har trebåt kan jo like så greit fjerne denne "gjennomføringen" som pluggen skal stå i. Så spikker du til en konisk treplugg som du slår inn. Etter den er slått inn tar du en liten blylappe over som du fester slik at du ikke risikerer at trepluggen plutselig plopper ut.. :crazy:

Kva er poenget med å fjerne ei gjennomføring som har stått der sidan 1967, til fordel for ein treplugg og ei blylappe..? Holet er der, gjengane eksisterar.. Og det er nok ikkje one of a kind desse gjengane. Håpar eg..

Kan bli trått å banke ein GPS fast i holet, Bastard. :tongue:

Får søke litt på Maritim, samt finne eksakt stigning på gjengane i holet mitt. Lite lysten på å ta ut den som står der frå før, men må ein, så må ein..

Ah, du fekk editert før eg blei ferdig, ja.. :lol:

Edited by FreddyB (see edit history)

Er dette noko ein bør vurdere å skifte med tid og stunder, altså? Får knipse litt bilder av den i ettermiddag, og be dei vyrde brukarane her om synspunkt..

Skyvelære,gjengelære og gjengetabell er det du trenger. Trolig standard rørgjenger av en eller annen dim. som du trolig får kjøpt hos første og beste rørlegger.

Tips: Spikke deg til ei nygle av tørt tre og skru nedi. Sitter godt fast når den trutner. Skulle du ikke få denne utigjen når båten er på land til høsten så er den enkel å borre ut.

Har ein slik i båten min og, Pluggen har spesielt fine gjenger, eg vil tru den er litt vanskelig å skaffe noko anna enn original. Viss eg ikke tar feil er pluggen litt "kona" og med "skrujernspor" ca 18mm i diameter.

Og etter litt inspeksjon, så viser det seg at det _er_ den frå Maritim - eller i alle fall den langt eldre broren - som står i båten. Så då er det jo berre å bestille frå Maritim, gitt!