FreddyB Startet 22.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 22.Juli.2008 (redigert) Hagebåten min har mista bunnpluggen. Det er nok eigaren sin feil, men det er båten som lid.. Er det "standard" stigning på gjengar etc. på slikt, eller må eg ut på "Den Stora Jakten" for å skaffe slikt til veie igjen? Båten er ein 67 Forland Plattgatter. For å seie det på ein annan måte; HJELP! Redigert 22.Juli.2008 av FreddyB (see edit history) Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Sleipner93 Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Du som har trebåt kan jo like så greit fjerne denne "gjennomføringen" som pluggen skal stå i. Så spikker du til en konisk treplugg som du slår inn. Etter den er slått inn tar du en liten blylappe over som du fester slik at du ikke risikerer at trepluggen plutselig plopper ut.. Sitér dette innlegget Link to post
FreddyB Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Kva er poenget med å fjerne ei gjennomføring som har stått der sidan 1967, til fordel for ein treplugg og ei blylappe..? Holet er der, gjengane eksisterar.. Og det er nok ikkje one of a kind desse gjengane. Håpar eg.. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
M/S Bastard Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 (redigert) Eller kjøp hele greia ny, rimelig plugg Redigert 23.Juli.2008 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FreddyB Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 (redigert) Kan bli trått å banke ein GPS fast i holet, Bastard. Får søke litt på Maritim, samt finne eksakt stigning på gjengane i holet mitt. Lite lysten på å ta ut den som står der frå før, men må ein, så må ein.. Ah, du fekk editert før eg blei ferdig, ja.. Redigert 23.Juli.2008 av FreddyB (see edit history) Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
M/S Bastard Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Jepp, reddet meg inn der Er vel sikkert tommegjenger i den du har da, men hvis den har sittet der så lenge så er den kanskje moden for utskifting alikvel? Sitér dette innlegget Link to post
FreddyB Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Er dette noko ein bør vurdere å skifte med tid og stunder, altså? Får knipse litt bilder av den i ettermiddag, og be dei vyrde brukarane her om synspunkt.. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
M/S Bastard Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Ja, det er jo dette med tæring osv Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Skyvelære,gjengelære og gjengetabell er det du trenger. Trolig standard rørgjenger av en eller annen dim. som du trolig får kjøpt hos første og beste rørlegger. Tips: Spikke deg til ei nygle av tørt tre og skru nedi. Sitter godt fast når den trutner. Skulle du ikke få denne utigjen når båten er på land til høsten så er den enkel å borre ut. Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 23.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Har ein slik i båten min og, Pluggen har spesielt fine gjenger, eg vil tru den er litt vanskelig å skaffe noko anna enn original. Viss eg ikke tar feil er pluggen litt "kona" og med "skrujernspor" ca 18mm i diameter. Sitér dette innlegget Link to post
FreddyB Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Det stemmer bra, ut i frå det eg hugsar av detaljar rundt pluggen, Loma.. Minnar litt om denne: Messingplugg. Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
FreddyB Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juli.2008 Og etter litt inspeksjon, så viser det seg at det _er_ den frå Maritim - eller i alle fall den langt eldre broren - som står i båten. Så då er det jo berre å bestille frå Maritim, gitt! Sitér dette innlegget Yo mama so fat, when she dances, she makes the band skip.. Forland Plattgatter - Olida. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.