marflow Startet 22.Juli.2008 Del på Facebook Startet 22.Juli.2008 Hei, skal tette igjen ett hull til gammle styringa mi bak ved motoren Har skaffet en syrefast plate jeg planlegger å lime fast da den er litt for liten til å skrues. Noen ambefalinger på hva slags lim jeg burde bruke? dette er en vanlig glassfiber båt skibsplast sportsmann... :) Denne ligger nå på vannet og hadde jo da vært fordel med noe som tørka ganske fort, men som i tillegg tørker fort! :) på forhånd takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Suggen (i sundet) Svart 22.Juli.2008 Del på Facebook Svart 22.Juli.2008 Teip rundt der plata skal sitte og fest plata med sikaflex, tørker ikke tvert men sitter til gjengjeld meget godt. Fåes i forskjellige farger også. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Vil du ha noe som herder fort kan du bruke epoxy fra Clas ohlson.. Denne herder på 15 minutter! Den herder kanskje for fort? Sitér dette innlegget Link to post
pantzatt Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Den beste limen for maritim bruk er utvilsomt Tec-7. Det finnes også en variant av PL. For bruk i hjem heter den PL-400, og jeg mener at den heter PL-260 for bruk i båt (les på pakken). Sikaflex fungerer men de to andre her er et bedre alternativ!!! Sitér dette innlegget Link to post
marflow Svart 23.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 takker for svar.. prøve å få handla ei tube med tec-7 i morgen da:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.