Viljen Startet 23.Juli.2008 Del på Facebook Startet 23.Juli.2008 Hei Nå er sommeren godt i gang, og jeg er rimelig oppgitt. Har en gammel skjøyte med en 20-40 Wickmann semi-diesel ombord, og der er toppen sprukket. Er det noen på forumet som kan hjelpe meg med opplysninger om noen som kan ha en slik motor og eller deler til en slik motor. Litt mere opplysninger om motoren er at det er en 1947 mod Wickmann type M 20-40 HK. Jeg vil sette stor pris på alle opplysninger PLEASE... Kysthilsen VILJEN Sitér dette innlegget Link to post
Loma Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Prøv Vik Motormuseum. spør etter Otterstad. Han kan kansje hjelpe deg. Phone: +47 5769 5686 Fax: +47 5769 5686 Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 (redigert) Prøv i Wichmann tråden på STP-norway. Jeg vil tro du kan få bedre hjelp der enn inne her om dette temaet. Håper det går greit at jeg linker til et annet forum.. Redigert 23.Juli.2008 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 ....Otterstad. .... Kristian Otterskred, men jeg tviler på om han selger noe . . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
solbris Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Det eksistertrte eingong eit firma på Bergenskanten som "sydde" sprukne toppar. Nokon som kan hjelpa med navnet ? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 23.Juli.2008 Del på Facebook Svart 23.Juli.2008 Prøve disse: http://www.metalock.no/ Sitér dette innlegget Link to post
solbris Svart 24.Juli.2008 Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Takk skal du ha. Metalock var navnet. Det er fleire somhar god erfaring med dei. Sitér dette innlegget Link to post
Viljen Svart 24.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Juli.2008 Hei Takk til alle som engasjerer seg, metalock ser jo ut for å kan passe til min type reparasjon. Var også i kontakt med et firma på Mo i Rana som heter Løkås a/s, dem driver med diverse innen metall rep. Dere nevner Otterskred og han driver motormuseum, han er som mange av oss han driver med kjøp ikke salg Takk så langt Kysthilsen Viljen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.