Sollitoo Startet 24.Juli.2008 Del på Facebook Startet 24.Juli.2008 Var i går avgårde å kjøpte meg en Sea Ray 18 CB Sport, fikk ikke prøvd den annet enn på tomgang i går, for gassviren var ødelagt, men i dag skulle jeg utpå på ny, og dro utover, og tenkte jeg skulle dra faenskapen ut i plan, men da dør den for meg.. starter opp igjen på førsteslaget og samme skjer en 4-5 ganger før den ikke vil starte for meg igjen.. Noen gode forslag, har egentlig ikke veldig god peiling på sånt, men håper det er noen som har vært borti lignende... Kan også få svar på mail, om noen vil det... På forhånd takk. Steffen Sitér dette innlegget Link to post
Sollitoo Svart 25.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 ingen som har noe formening? Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Mangel på drivstoff el luft. Sjekk drivstoff filter og eventuelt silen i stigerøret på tanken. Hvis ikke det hjelper kjører du med motorromsluka oppe for å sjekke om den får nok luft. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Sollitoo Svart 25.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Var ESU'en som køddet seg til.. Men da er problemt løst;) Men takk for tips.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.