EivindBu Startet 25.Juli.2008 Del på Facebook Startet 25.Juli.2008 http://www.agderposten.no/article/20080723...6/1021/FORSIDEN Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Fra artikkelen "Guttene forsøkte å knipse et bilde av fiskene" Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 25.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 hahahah.. Det var faktisk vanskelig da de i det ene øyeblikket var under og derretter hoppet de opp.. Med dårlig mobilkamera som brukte lang tid å ta var alt vi fikk blankt vann. Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 25.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Har tidligere også sett spekkhoggere, (for 7 år siden) som jeg fikk bilde av:) Dette var også utenfor Torungen. Sitér dette innlegget Link to post
Per T Kålin Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 For et par uker siden så jeg noe som enten var delfin eller nise innenfor Andøya i Kristiansand. kanskje samme krabaten. Per Sitér dette innlegget Link to post
EivindBu Svart 25.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Mulig de er på gjennomreise. Dette var definitivt delfin. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 hahahah.. Det var faktisk vanskelig da de i det ene øyeblikket var under og derretter hoppet de opp..Aha, fikk ikke med meg at du var med.Det jeg lo av var at journalisten tror at en delfin er en fisk.... Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 25.Juli.2008 Del på Facebook Svart 25.Juli.2008 Uten at jeg vet sikkert, vil jeg annta dette var Kvitskjeving eller Springer, som de også kalles (i delfinfamilien)! Disse beiter ofte på makrellen, som jeg forstår det var rikelig av! Synd dere ikke fikk tatt bilde! Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 26.Juli.2008 Del på Facebook Svart 26.Juli.2008 (redigert) Disse karene trafff vi i sommer. Stedet er nord for Belle Isle i Biscayabukten. Det er slett ikke lett å knipse bildet til rett tid. De lekte rundt båten i en 5 minutters tid, og vi tok nok nærmere 20 bilder. Bare noen få ble brukbare. Redigert 26.Juli.2008 av oddgeir (see edit history) Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.