tom-ass Startet 26.Juli.2008 Del på Facebook Startet 26.Juli.2008 Hvor lang tid bruker jeg fra moss til tønsberg? Snekka går ca 5 knop. Jeg er på peppes i Moss nå, og tenkte å gå til Tønsberg. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Kjell E Svart 26.Juli.2008 Del på Facebook Svart 26.Juli.2008 I følge denne tabellen er det 16 nautiske mil. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Timaeus Svart 26.Juli.2008 Del på Facebook Svart 26.Juli.2008 www.distances.com denne siden har ganske mange distanser liggende inne mvh Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.Juli.2008 Del på Facebook Svart 26.Juli.2008 Hei. Det mest nøyaktige du kan få er vel selv å finne frem papirkartene og stikkpasseren og "skritte opp" avstanden? Nå har jeg ikke kartene her hjemme, de er godt forvart i båten klart til bruk, men så vidt jeg husker er avstanden rundt 14Nm dersom en skrår direkte over fra Moss til Valø. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.