Jump to content

Lader/innverter phoenix easyplus, erfaring?


Geirh

Recommended Posts

Har ikke noen egen erfaring annet enn vedlikehold på dem og min erfaring er fornøyde kunder. Victron har jo et godt rykte og leverer utstyr til en rekke mer eksklusive fritidsbåter og ganske mange yrkesbåter.

 

Litt komplisert å justere dem, men det gjør du jo bare hver gang du skifter batteritype.

Link to post
Share on other sites

Hei Geirh.

Nei det er dessverre ikke slik i den prisklassen vi her snakker om, for denne produsenten lever av å levere resultater. Individuelle tilpasninger er en fordel og du betaler på en måte for dette.

 

Oppgi batteritype til leverandøren så fikser han det sikkert for deg før levering. Dette er temmelig standard greier, men det tar jo litt tid å sette seg inn i selve programmeringen første gangen.

 

Vet ikke hvilken leverandør du har sett deg ut, men datteren til mr. Storebro i Sverige er desidert den peneste Victron importøren i Europa. :tongue:

Anda og Farco er leverandører i Norge.

 

NB! Et lite forbehold. Jeg har ikke vært borti den lille modellen som du spør om, men jeg regner med det er den samme fremgangsmåten som det er på storebrødrene.

Redigert av Ole Petter (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...