Geirh Startet 27.Juli.2008 Del på Facebook Startet 27.Juli.2008 Er det noen som har kjennsskap,erfaring med Phoenix easyplus 12/1600/70? http://bart.idium.no/steien.tmp/filestore/...yPlus20SE-4.pdf Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 27.Juli.2008 Del på Facebook Svart 27.Juli.2008 Har ikke noen egen erfaring annet enn vedlikehold på dem og min erfaring er fornøyde kunder. Victron har jo et godt rykte og leverer utstyr til en rekke mer eksklusive fritidsbåter og ganske mange yrkesbåter. Litt komplisert å justere dem, men det gjør du jo bare hver gang du skifter batteritype. Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 27.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2008 Hva mener du med at de må justeres ved bytte av batteri ole petter? er det ikke bare og koble til så er det i orden? det er slik det er beskrevet men noe er det alltid vist man skal kjøpe noe nytt til båten. Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 27.Juli.2008 Del på Facebook Svart 27.Juli.2008 (redigert) Hei Geirh. Nei det er dessverre ikke slik i den prisklassen vi her snakker om, for denne produsenten lever av å levere resultater. Individuelle tilpasninger er en fordel og du betaler på en måte for dette. Oppgi batteritype til leverandøren så fikser han det sikkert for deg før levering. Dette er temmelig standard greier, men det tar jo litt tid å sette seg inn i selve programmeringen første gangen. Vet ikke hvilken leverandør du har sett deg ut, men datteren til mr. Storebro i Sverige er desidert den peneste Victron importøren i Europa. Anda og Farco er leverandører i Norge. NB! Et lite forbehold. Jeg har ikke vært borti den lille modellen som du spør om, men jeg regner med det er den samme fremgangsmåten som det er på storebrødrene. Redigert 27.Juli.2008 av Ole Petter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.