TNS Startet 28.Juli.2008 Del på Facebook Startet 28.Juli.2008 Heisann Har en utfordring der giret mitt, et VP MS3C lekker olje forover. Oppdaget at det kom olje opp av ventileringen over dempeplata på min TAMD30A og etter litt undersøkelser viser det seg at det var lite eller ingen olje igjen på giret. Peilepinnen er knusk tørr. Har vært på LA SA og kjøpt inn simmering og noen o ringer som ligger i området for gjennomføring mot motor. Noen her som har opplevd lignende og gjort jobben med å skifte simmeringen? Kan den taes ut uten å splitte giret? Kan lekkasjen være noen andre plasser? http://www.marinepartseurope.com/sv/volvo-...-44-18193B.aspx MVH TNS Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.Juli.2008 Del på Facebook Svart 28.Juli.2008 Jeg skiftet tetninger på mitt PRM gear i vinter, og det var i alle fall veldig grei skuring! Borret et lite hull i kanten på ringen, skrudde i en skrue og nappet ringen ut! Og nå er gearet helt tett! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Ingar Svart 28.Juli.2008 Del på Facebook Svart 28.Juli.2008 Har du sjekket servicemanualen? Sitér dette innlegget Link to post
TNS Svart 29.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 Ok Takk for svar. Tar av kassa idag og ser om det er mulig å gjøre det utenifra. MVH TNS Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.