2nd Trikker'n Startet 28.Juli.2008 Del på Facebook Startet 28.Juli.2008 Jeg logger nå AIS data i Drøbaksund. Det går greit, og jeg får MMSI nummer etc. men hvor finner jeg båtnavn, basert på MMSI nummer. Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 28.Juli.2008 Del på Facebook Svart 28.Juli.2008 Du kan søke her.. Hvis det er et flett nytt nummer er det mulig siden ikke er oppdatert, har sett at det tar noen tid av og til. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
2nd Trikker'n Svart 28.Juli.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2008 Takk for den. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 28.Juli.2008 Del på Facebook Svart 28.Juli.2008 Jeg ser at min Grandy fortsatt står registrert på den gamle eieren. (Vinterarbeide?) mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Lars H. Svart 28.Juli.2008 Del på Facebook Svart 28.Juli.2008 Og gamlebåten din, Astor står fremdeles på deg! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 29.Juli.2008 Del på Facebook Svart 29.Juli.2008 Og gamlebåten din, Astor står fremdeles på deg! Lars H. Det har sin årsak i at den nye eieren skal ta VHF-papirene til høsten og sender disse inn da. Radioen er aldri påslått ombord i gamle-Astor i flg. den nye eieren. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.