beauty of aqua Startet 29.Juli.2008 Link til dette innlegget Startet 29.Juli.2008 har i det siste begynt å vise tendenser til fusking på turtall mellom 1400 og 2000 omr. fungerer ellers helt perfekt. har vært slik i ett par uker.noen som hvet hva dette kan være,evt. hva det koster å reparere? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
beauty of aqua Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 ingen som har en ide?? svært takknemmelig for svar! Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
csvirus Svart 31.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 Jeg har også fått det problemet på min e-tec 50hk, lurer på om det går ann og helle på innsprøytningsrens på disse motorene? Hvis ikke får jeg ta den til forhandleren og la de koble på pcen og se..... Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 31.Juli.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Juli.2008 har fått tips om at det kan være coilen.. har aldri sett en coil og vet heller ikke hvilken misjon denne har.kan dette være løsningen?? hva med pluggene,gjør det noe at disse er noe sotete.trodde disse kun ble brukt ved oppstart,men har her blitt fortalt at dette ikke er tilfelle. kan disse våre synderen? Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
wilma Svart 1.August.2008 Link til dette innlegget Svart 1.August.2008 (redigert) Det kan uansett være verdt å prøve plugger, ihvertfall hvis du ikke vet når de ble byttet sist. Pluggene forøvrig "jobber" hele tiden som på alle andre bensinmotorer. Legg merke til at Ficht motoren skal ha spesielle plugger, (champion xc12pepb mener jeg de heter), dette står i håndboken, og faktisk også på skiltet på motoren hvor motordataene forøvrig står. Pluggene på denne motoren skal indekseres, dvs at åpningen på elektrodene skal vende mot injektoren. Tror ikke coil tipset er så hett, coilen forøvrig generer høyspenning til tennpluggen slik at det blir gnist på denne. Redigert 1.August.2008 av wilma (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.