Bitteliten Svart 9.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 I Egland aksepterer ikke VP dette som garantisak. Blir interessant å høre hvordan de ser på dette i Norge Sitér dette innlegget Link to post
Kildal Svart 9.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 har de nettopp endret på dette da? ser det står i begynnelsen av tråden om at de dekte det. Sitér dette innlegget Riviera 925 Volvo Penta D6 350 Dph Link to post
Bitteliten Svart 9.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2010 (redigert) da husket jeg feil i dag stemmer nok det jeg skrev over. hadde jeg hatt drev som ikke hadde vært skadet ennå hadde jeg krevd at det ble satt på belger for VPs kost Redigert 9.Mars.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
340'n Svart 17.Juli.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 (redigert) Styresylinderene til DPH VP kan åpnes og det er mulig å gjøre reparasjoner. En god dreier kan lage ny tettningsbox hvor det kan kjøpes og monteres tettninger av riktig kvalitet. Disse tettningene kan kjøpes fra hydraulikkfirma som vil gi deg riktig type tettning for medie og omgivelser disse skal brukes i. I første omgang ville det være meget nytting å kjøpe gummimansjetter (480 kr for 2 stk) og ettermontere på sylinderene. Nye sylindere kommer med slik ferdig montert. Dette vil motvirke groeproblematikken og sikre deg mange flere driftstimer. Har du yttre pakkbox i aluminium bør du vurdere å få utført forbedringer på dine sylindere. Aluminiumen som er brukt på disse sylinderene, har max levetid på 6 - 7 år etter min erfaring. For de som fortsatt er innenfor reklamasjonstiden, så krev deres rettigheter ovenfor leverandør hvis dere får lekkasjer osv. Her har ikke VP levert særlig gode produkter dessverre. Redigert 17.Juli.2010 av Tresfjord Ultra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.Juli.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2010 Jeg tok en kikk på en helt ny båt med siste generasjon drev. Her er styresylinderne i komposittmateriale. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.