Jump to content

Jeg har nå ny dørk

enter4u

Recommended Posts

Dette er riktignok bare et belegg, men jeg synes det ble pent jeg......

Wowww! DET var "berre lækkert"! Men, hva mener du med "....bare et belegg" - hvordan belegg da?

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Det er et helt vanlig gulv-belegg som jeg kjøpte på Ulrick Larsen i Moss. Det er den typen som har et tynt filtbelegg under.

Vinyl-gulvbelegg? Det ser ut som solide mahognyplanker!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Dette ser jo helt strøkent ut, driver å planlerger å legge ny dørk jeg å, hadde bestemt meg for staver og sika, men etter og ha sett din så skal jeg vurdere det en gang til, hva måtte du gi for herligeten, og hvordan festet du det? lim, tape,???

Den kostet 279.- pr kvm, og jeg brukte gulvlim. Det er såpass tykt, at det går ikke å legge det rundt platene, derfor har jeg messinglister. Syns det gjorde seg bra.

Dette vart flott... :rolleyes:

Messing listene du har brukt, er det standard teppe/trappelister kjøpt hos samme fargehandel?

Det er helt vanlige teppelister som er brukt ja. Og de er billigst på OBS etter noe rekognosering. Listene ble en større kostnad enn selve belegget. Listene kappet jeg med en liten vinkel-kutter.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...