enter4u Startet 7.April.2004 Del på Facebook Startet 7.April.2004 Dette er riktignok bare et belegg, men jeg synes det ble pent jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Dette er riktignok bare et belegg, men jeg synes det ble pent jeg...... Wowww! DET var "berre lækkert"! Men, hva mener du med "....bare et belegg" - hvordan belegg da? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
enter4u Svart 7.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2004 Det er et helt vanlig gulv-belegg som jeg kjøpte på Ulrick Larsen i Moss. Det er den typen som har et tynt filtbelegg under. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Det er et helt vanlig gulv-belegg som jeg kjøpte på Ulrick Larsen i Moss. Det er den typen som har et tynt filtbelegg under. Vinyl-gulvbelegg? Det ser ut som solide mahognyplanker! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
enter4u Svart 7.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2004 Slik så det ut før Og sånn ble det. Det gjorde mye med båten gitt:-) Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 7.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2004 Vinyl-gulvbelegg? Det ser ut som solide mahognyplanker! Ja det er vinyl ja Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Dette ser jo helt strøkent ut, driver å planlerger å legge ny dørk jeg å, hadde bestemt meg for staver og sika, men etter og ha sett din så skal jeg vurdere det en gang til, hva måtte du gi for herligeten, og hvordan festet du det? lim, tape,??? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 7.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2004 Dette ser jo helt strøkent ut, driver å planlerger å legge ny dørk jeg å, hadde bestemt meg for staver og sika, men etter og ha sett din så skal jeg vurdere det en gang til, hva måtte du gi for herligeten, og hvordan festet du det? lim, tape,??? Den kostet 279.- pr kvm, og jeg brukte gulvlim. Det er såpass tykt, at det går ikke å legge det rundt platene, derfor har jeg messinglister. Syns det gjorde seg bra. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Det gjorde seg fantastisk bra ja En aldelesnydelig dørk Du har fått Deg,og det for en rimelig penge og. Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Har en kompis som har lagt akkurat samme belegg som du har gjort.. Jeg mener dette kostet 179 pr kvm på fargeglede i sannidal(kragerø) Blir ivertfall et kjempefint resultat. mvh Frank v. Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Må bare si at det ble et sinnsykt fint! Fikk jeg se hvor pent det er mulig å få det. Lurer nesten på om jeg skal gjøre det samme......! Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
Rolf Yks Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Dette vart flott... Messing listene du har brukt, er det standard teppe/trappelister kjøpt hos samme fargehandel? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 7.April.2004 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.April.2004 Dette vart flott... Messing listene du har brukt, er det standard teppe/trappelister kjøpt hos samme fargehandel? Det er helt vanlige teppelister som er brukt ja. Og de er billigst på OBS etter noe rekognosering. Listene ble en større kostnad enn selve belegget. Listene kappet jeg med en liten vinkel-kutter. Sitér dette innlegget Link to post
Spinnaker Svart 7.April.2004 Del på Facebook Svart 7.April.2004 Har sett en snekke som har slikt belegg på hyttetaket, da er det iallefall tett og man sklir ikke så lett i høy sjø. Så her er bruksområdene mange.... Sitér dette innlegget [Moralens glade vokter!] [Vinner OT-forum entusiast 2010] [ ->>>>------------> Tilbake på OT 12.10.11 ] Link to post
Sinus_nor Svart 9.April.2004 Del på Facebook Svart 9.April.2004 Veldig bra resultat. Grattulerer! Når skal du legge ut båten? Kansje vi sees i vansjø i løpet av våren? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.