Jump to content

Tips om Shakespeare ? Om motor osv?

Medås`n

Recommended Posts

Hvor kan jeg få tak i slik?. Har sjekka me div nett butikker, men lite resultat.. Vanntempen er en ting.. Men er på jakt etter trykk måler..

Noen så er kjent med Shakespeare skrogene? Hva motor du burde ha i motor str og slikt?.. Skroget jeg har er en litt forlenga mini clubman.. Den er 14,3 fot lang.. Halvfabrikat..

p1010061_2.jpg

p1010059_2.jpg

p1010058_2.jpg

Redigert av Medås`n (see edit history)

hei,

ser du skriver det er en forlenget mini clubman, sikker på at det ikke er en clubman? (ikke mini) clubmanen er vel rundt 14 fot så vidt jeg husker:)

shakespeare er veldig tunge båter og krever en god del motor for å få god fart, mini clubman krever 50 hk for å få 40 knop! det sier vel en del, for det er en båt på 12,6 fot.

hvor fort vil du at båten skal gå da?

fant forresten noe på diskusjon... Shakespeare Clubman har anbefalt motor fra 40-85hk

Redigert av dal-z (see edit history)

er ikke lite man skal henge seg opp i heller.. hehe.. Men jeg merker det at det skal litt motor til å få båten til å gå bra.. Nå står det en 50 hk evin på.. men den er dårlig da.. virker så den feiltenner en del.. frier du den og drar full gass så streker den.. får ikke full utelling.. er det ikke sånn vridbar tenning på den?.. at den justerer tenninga etter hvordan du bruker gassen??

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...