Medås`n Startet 2.August.2008 Del på Facebook Startet 2.August.2008 (redigert) Hvor kan jeg få tak i slik?. Har sjekka me div nett butikker, men lite resultat.. Vanntempen er en ting.. Men er på jakt etter trykk måler.. Noen så er kjent med Shakespeare skrogene? Hva motor du burde ha i motor str og slikt?.. Skroget jeg har er en litt forlenga mini clubman.. Den er 14,3 fot lang.. Halvfabrikat.. Redigert 2.August.2008 av Medås`n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 2.August.2008 Del på Facebook Svart 2.August.2008 Watski selger vel vantrykksmåler hvis ikke jeg husker helt feil..... Sitér dette innlegget Link to post
Medås`n Svart 2.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2008 (redigert) Nope.. gjorde ikke det..;) Fant på Marineshop.. Der har dei det meste av Faria instrumenter osv.. ;) Men noen tips om Shaken??.. Erfaringer?? Redigert 2.August.2008 av Medås`n (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 2.August.2008 Del på Facebook Svart 2.August.2008 (redigert) hei, ser du skriver det er en forlenget mini clubman, sikker på at det ikke er en clubman? (ikke mini) clubmanen er vel rundt 14 fot så vidt jeg husker:) shakespeare er veldig tunge båter og krever en god del motor for å få god fart, mini clubman krever 50 hk for å få 40 knop! det sier vel en del, for det er en båt på 12,6 fot. hvor fort vil du at båten skal gå da? fant forresten noe på diskusjon... Shakespeare Clubman har anbefalt motor fra 40-85hk Redigert 2.August.2008 av dal-z (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Medås`n Svart 3.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2008 oki.. for det så er greia er at den ligner på minien.. sånn dash bord messigt .. og steppa på skroget er og likt minien.. så har klødd meg litt i hodet der.. den er lik clubman .. men er ikke lik den alikavel.. hehe ..men tror det blir en 90 yam eller no.. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 3.August.2008 Del på Facebook Svart 3.August.2008 hehe... kan ikke si deg imot der, da det kun er noen bilder jeg har å se fra Sitér dette innlegget Link to post
Medås`n Svart 3.August.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2008 er ikke lite man skal henge seg opp i heller.. hehe.. Men jeg merker det at det skal litt motor til å få båten til å gå bra.. Nå står det en 50 hk evin på.. men den er dårlig da.. virker så den feiltenner en del.. frier du den og drar full gass så streker den.. får ikke full utelling.. er det ikke sånn vridbar tenning på den?.. at den justerer tenninga etter hvordan du bruker gassen?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.