Jump to content

Får ikke tiltet motoren ut av vannet (Skibsplast 555)

hawthorne

Recommended Posts

Hei `hawthorne`, var litt nysgjerrig på om du fant ut noe om dine "tilteproblemer". Fikk du målt din stammelengde.?

Tror den er kort, men uansett får jeg ikke satt på tilt-lever support som nevnt av "chagall". Får ta en "alvorsprat" med forhandler når høsten kommer. Det er utrolig irriterende å se på groingen som vokser...

-Jørn

Tror den er kort, men uansett får jeg ikke satt på tilt-lever support som nevnt av "chagall". Får ta en "alvorsprat" med forhandler når høsten kommer.

Hei, hvis du har kort stamme (37,5 cm) er det noe fullstendig galt. Såvidt jeg vet ,så skal denne båten ha lang stamme ca: 51 cm. Hvis du har brukerhåndboken kan du gå inn på "manuell tilting". Her står det beskrevet at du kan skru 3 omdreininger "counterclockwise" for å løfte motoren manuellt og deretter skru den til. Brukerhåndboken min er dessverre 6 mil unna, så jeg kan ikke legge ved noen illustrasjon. En annen muligens årsak er at det kan være for lite olje på tiltbeholderen. :yesnod:

• 12 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...