hawthorne Svart 5.August.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Hei `hawthorne`, var litt nysgjerrig på om du fant ut noe om dine "tilteproblemer". Fikk du målt din stammelengde.? Tror den er kort, men uansett får jeg ikke satt på tilt-lever support som nevnt av "chagall". Får ta en "alvorsprat" med forhandler når høsten kommer. Det er utrolig irriterende å se på groingen som vokser... -Jørn Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Har du fått sjekket om maks tilt kan justeres? Sjekk i instruksjonsboken hva som står om dette og hvordan du, eventuelt, kan forandre på dette. Hvis du ikke kan tilte motoren nok til at du kan benytte tilt-lever support så er det mulig at løsningen ligger her? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
chagall Svart 5.August.2008 Link til dette innlegget Svart 5.August.2008 Tror den er kort, men uansett får jeg ikke satt på tilt-lever support som nevnt av "chagall". Får ta en "alvorsprat" med forhandler når høsten kommer. Hei, hvis du har kort stamme (37,5 cm) er det noe fullstendig galt. Såvidt jeg vet ,så skal denne båten ha lang stamme ca: 51 cm. Hvis du har brukerhåndboken kan du gå inn på "manuell tilting". Her står det beskrevet at du kan skru 3 omdreininger "counterclockwise" for å løfte motoren manuellt og deretter skru den til. Brukerhåndboken min er dessverre 6 mil unna, så jeg kan ikke legge ved noen illustrasjon. En annen muligens årsak er at det kan være for lite olje på tiltbeholderen. Sitér dette innlegget Link to post
Biam66 Svart 14.August.2020 Link til dette innlegget Svart 14.August.2020 Har en Mercuri 9,9 hvordan senker en den ned i kjørbar stilling& dåkker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.